29 Januari

Grattis till min vän Åsa som fyller år idag! Hipp hipp hurra!

Idag har jag jobbat, inte så mycket folk men jag hade att göra ändå. Nu sitter jag här hemma, all alone och väntar på att M o S ska bli klara med sitt ärende de skulle på. Jag börjar bli hungrig, vilket leder till grinighet.. undrar om vi skulle äta tillsammans eller om jag ska ta och smälla i mig något gott från kylen.

Helt plötsligt har reklamen hittat till min blogg, jo men visst, varsågod! Lite störande faktiskt.

Jag längtar till mars/april, då vi ska till björkliden för att njuta av snö, sol, skidor, snowboard och afterskiiii :) Det ska bli väldigt trevligt! Sist jag njöt av naturen i björkis var -06 (?) tillsammans med klassen på idrottsutb. Gud vad roligt vi hade! Åsa, visst var det en upplevelse av dess like... :)

Nej, nu måste jag få i mig mat. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0