White light moment

Julstöket, julstressen, julfirandet, julledigheten, mellandagarna, nyårsfirandet, nu är det äntligen över. Jag längtar till vardagen och lugnet. Jag vill inte se en köttbulle eller choklad på ett bra tag. Dessutom har jag 5 flaskor med glögg i skafferiet som jag inte kommer dricka upp.  Undrar om någon vill ha en kopp eller tio?

Jag känner mig väldigt trött trots att jag varit ledig en vecka, men då har jag oxå haft fullt upp här hemma hela tiden.

Till dig min kära vän, som bara var hit en sväng. Hoppas du har det bra och att jag får träffa dig snart! Under vårkanten kommer jag och hälsar på när solen tittar fram :)

Nu ska jag plocka fram dammsugaren och lyssna till Toves white light moment, den är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0